Neurologopedia Kliniczna + Terapeuci na walizkach

Bardzo trudna, półroczna współpraca przy klinice Neurologopedycznej dla dzieci
oraz przy prowadzeniu sprzedaży szkoleń dla neurologopedów.

Czas pracy

Wrzesień 2020 – Luty 2021

Rola

Marketing Manager

Zadania

Strategia działania marki w sieci
Opieka nad social media
Rozwój organiczny profilu Facebook
Rozwój płatny profilu Facebook
Kampanie reklamowe szkoleń
Audyt strony WWW
Google Ads

CELE WSPÓŁPRACY

– Zwiększenie uczestników na płatnych webinarach oraz szkoleniach
– Umocnienie pozycji “Terapeuci na walizkach” wśród neurologopedów
– Wzrost polubień na stronach na Facebooku

WYZWANIE

Współpraca z Neurologopedią Kliniczną nie należała do najprostyszch z samego początku. Nie ze względu na trudności w komunikacji z klientem czy innych spraw, ale z powodu trudności opanowania tematu. Nie ma jednak życia bez trudnych wyzwań, prawda?

Wiele godzin spędziłem nad researchem treści, które możemy dostarczać potencjalnym odbiorcom. Potrzebowałem znaleźć temat, który będzie angażował potencjalnych odbiorców, a tych jest kilku, ponieważ…

… ważnym aspektem naszej współpracy było rozdzielenie marki z rehabilitacją dla dzieci od uczącej jak rehabilitować młodszych. Tak więc od samego początku naszej pracy bazowałem na dwóch stronach na Facebooku.

ZMIANA GRUPY DOCELOWEJ

Dotychczas statystyki pokazywały, że fanpage Neurologopedii Klinicznej śledzi głównie konkurencja, a nam zależało na zmianie tego trendu i dotarcie do rodziców.

Rozpoczęliśmy więc cykl edukacyjny skierowany tylko do nich. Na fanpage Neurologopedii skupiliśmy się więc na odczytywaniu ruchów dziecka i pokazywaniu jak postępować przy jego wychowywaniu, tak by każda pociecha poprawnie się rozwijała.

Uruchomiliśmy również możliwość konsultacji online dla rodziców, którzy zauważają problemy z postawą u swoich dzieci lub mają dodatkowe pytania. Ta usługa była szczególnie ważna przy rozpoczęciu kolejnego lockdownu.

Pandemia

Zanim zdążyliśmy rozpocząć wdrażać strategię dla marki „Terapeuci na walizkach”, został wprowadzony lockdown, który spowodował spowodował zmianę strategii – anulowanie prawie wszystkich szkoleń stacjonarnych wymusiło na nas stworzenie więcej wydarzeń online. W związku z tym zaczęliśmy edukację i przyswajanie społeczność do nauki rzeczy treściwych, jak tematy medyczne, nawet online.

Tak właśnie rozpoczęliśmy cykl szkoleń zdalnych, publikując już w pierwszych 30 dniach aż osiem różnych wydarzeń i ruszyliśmy z kampaniami reklamowymi z systemem Facebook Ads.

Neurologopedia Klinczna, ze względu na specyfikę swojej pracy, działała jak dotychczas.

EFEKTYWNOŚĆ REKLAM

Wybrana na samym początku grupa docelowa do testów okazała się już strzałem w dziesiątkę (okazało się, że Facebook bardzo dobrze kwalifikuje zainteresowanie „Neurologopeda” w systemie!). Pozwoliło to już w pierwszych wydarzeniach osiągać zainteresowanie na poziomie 1000 osób, osiągając wynik tylko 60 groszy za zaproszenie do wydarzenia, bez większej optymalizacji reklam.

Przykładowe statystyki wydarzeń

  1. Anatomia palpacyjna głowy i szyi dla logopedów.
    975 użytkowników odpowiedziało.
  2. Webinar „Wideofluoroskopowa ocena połykania u dzieci”
    434 użytkowników odpowiedziało.
  3. Mózgowe Porażenie Dziecięce – usprawnianie neurologopedyczne
    1,1 tys. użytkowników odpowiedziało.
  4. Ocena neurorozwojowa dziecka od 0-6 m.ż.
    1,1 tys. użytkowników odpowiedziało.
  5. Ocena neurorozwojowa dziecka od 0 do 6 m.ż.
    650 użytkowników odpowiedziało

Współpraca ostatecznie została zakończona ze względu przedłużającego się lockdownu.

Pomogę Ci z Twoją firmą w sieci

Działam tylko transparentnie, w oparciu o jasne stinty oraz wytyczne, z pełną przejrzystością. Nie zajmuję się tylko pościkami na FB – wspomagam Twoją firmę całą swoją wiedzą – zostanę Twoim Marketing Ninją. 🥷