Motto Bistro Cafe

Zobacz strategie reklamową oraz pyszne zdjęcia, które realizowałem dla lokalu gastronomicznego z Gdańska przez pół roku.

Czas pracy

pół roku współpracy w 2018 roku

Rola

Marketing Manager

Zadania

strategia reklamowa
prowadzenie social media
foto + video

CELE WSPÓŁPRACY

na początku współpracy jasno określiliśmy cele, które musimy wypełnić dzięki naszej współpracy.

– podniesienie ilości powracających klientów
– powiększanie zasięgów organicznych w social mediach
– budowanie rozpoznawalności marki wśród Gdańskich lokali

REALIZACJA VIRALOWEJ KAMPANII

chcąc zbudować społeczność wokół lokalu, jednocześnie zachęcając ich by regularnie korzystali z pyszności na miejscu, wpadłem na pomysł wykorzystania największej idei, która przyświecała stworzeniu tego miejsca – czyli motta.

do każdego rachunku zaczęliśmy dodawać sprytnie zapakowane karteczki z mottami (na wzór chińskich ciasteczek), które zbierane niczym pieczątki, dawały rabaty na późniejsze pozycje z menu. odpowiednio obrandowane dodatkowo zwiększały zasięg na profilach społecznościowych naszych fanów i zwiększały rozpoznawalność marki.

wykorzystanie potencjału nazwy
w promocji

motta były wykorzystane przeze mnie jeszcze w jednym miejscu promocji – social mediach. 

co tydzień publikowaliśmy „motto tygodnia”, które sprytnie nawiązywało do promocji, która była dostępna przez 7 dni.

podniesienie jakości materiałów

zrobiłem dla klienta wiele nowych zdjęć, zarówno jedzenia jak i sesji ze statystami, oraz krótkich filmów, które podniosły jakość publikowanych materiałów w social mediach. widać je na poniższych grafikach.

GALERIA GRAFIK

Współpraca ostatecznie została zakończona ze względu na zamknięcie lokalu i rebranding na franczyzowaną sieć pubów.

Pomogę Ci z Twoją firmą w sieci

Działam tylko transparentnie, w oparciu o jasne stinty oraz wytyczne, z pełną przejrzystością. Nie zajmuję się tylko pościkami na FB – wspomagam Twoją firmę całą swoją wiedzą – zostanę Twoim Marketing Ninją. 🥷