Gdańska Kancelaria Finansowa

Zobacz pół roku pracy nad wprowadzeniem nowej marki na rynek i pozyskanie leadów.

Czas pracy

pół roku współpracy w 2019 roku

Rola

Marketing Manager

Zadania

Zbudowanie od podstaw wizerunku
Kampania leadowa w social mediach
Audyt UX strony internetowej
Prowadzenie profili społecznościowych

CELE WSPÓŁPRACY

– pozyskanie klientów na konsultacje kredytów hipotecznych
– budowa zaufania do marki GKF

podstawy pracy

gdańska kancelaria finansowa to całkowicie nowy brand, na który marta przechodziła spod wcześniejszego, personalnego. dlatego prace zaczęliśmy od stworzenia profili społecznościowych we wszystkich portalach (facebook i linkedIn) oraz od stworzenia i zatwierdzenia wizytówki w Google.

w tym samym czasie przeprowadzaliśmy wspólnie poprawki do identyfikacji wizualnej, by pod moim okiem była dopasowana do aktualnych trendów i pozytywnie kojarzyła się potencjalnym klientom.

social media

w social mediach postawiłem na sprawdzony content marketing. rozpoczęliśmy cykl prasówki, która co tydzień informowała naszych klientów „bardziej doświadczonych” z finansami, a osobom, które okazyjnie zajmowały się tematem finansów (nie wychodząc poza budżet domowy) regularnie prezentowaliśmy porady i objaśnialiśmy pojęcia związane z kredytami.

 

działania promocyjne

jako kancelaria finansowa uruchomiliśmy cotygodniowe, darmowe konsultacje kredytowe z martą. w każdy wtorek w siedzibie firmy realizowaliśmy umówione spotkania. w ten sposób szybciej mogliśmy poznawać naszą grupę docelową jak i praktycznie bez kosztowo generować leady do obsługi w przyszłości.

w mediach społecznościowych również dzieliliśmy się sławnymi „success stories” marki, np. o uratowaniu zatopionych w nieruchomości 450 tysiącach złotych, które przyciągały uwagę klientów i budowało zaufanie do firmy.

kampania leadowa

na facebooku przeprowadziłem, po dwóch miesiącach prowadzenia profili społecznościowych, pierwszą kampanię leadową, której celem było dostarczenie kontaktów do osób zainteresowanych rozmową.

ze względu na ograniczony budżet działania oraz brak wcześniejszych działań promocyjnych, bazowałem głównie na „zimnych” grupach docelowych. niemniej, pomimo dostarczenia niskiej jakości wielu zapytań [które kończyły się po chwilowym zainteresowaniu tematem ze strony potencjalnego klienta] dostarczyłem takie, które zaowocowały podpisaniem umowy kredytowej.

GALERIA GRAFIK

Pomogę Ci z Twoją firmą w sieci

Działam tylko transparentnie, w oparciu o jasne stinty oraz wytyczne, z pełną przejrzystością. Nie zajmuję się tylko pościkami na FB – wspomagam Twoją firmę całą swoją wiedzą – zostanę Twoim Marketing Ninją. 🥷